Fichtlmánie

Croatia

Expediční telegraf

8. srpna 2013 - čtvrtek, 19:28

Přípravy na Expedici Croatia jsou v plném proudu. Balíme věci a nějaké náhradní díly. Zítra za ranního slunce východu okolo 7. hodiny je plánovaný odjezd z Opavy. Naše dva stroje Pionýr 05 a Pionýr 20 nás určitě nezklamou a zvládnou celou cestu. Jedeme naproti "panelkařům" a doufáme, že je potkáme až někde u moře. Náš cíl je dojet někde za Maďarské hranice, tak se zítra uvidí, jak nám to pojede.

9. srpna 2013 - pátek, 20:12

Ráno jsme vyjeli podle plánu v 7 hodin. Kolem 10h jsme přejeli cz-sk hranice a pokračovali bez problémů dál. Mame jediný problém - a to zlomené vlaječky. Oprava jednoduchá - kousek klacku to spravilo. V 15 hodin jsme projeli do Maďarska, kde bylo 38 stupňů. Po celém dni teď ležíme u vody zvané Balaton, kde je vítr a konečně chladněji. Zítra ráno pokračujeme. Ujeto 458 km.

10. srpna 2013 - sobota, 20:22

Celou noc jsme skoro nespali, foukal vítr, že nás to málem odfouklo i se stanem. Chtěli jsme v 7h odjet, ale zdržela nás bouřka do 9h. Nakonec jsme vyrazili a jeli jsme 50km v dešti. Pžejeli jsme kousek Chorvatska a teď jsme v Bosně, 15km před Jajce. Stan postaven, stroje v pořádku. Jdeme spát. Ujeto 348km.

11. srpna 2013 - neděle, 14:31

Ráno jsme vyrazili kolem 8h - směr moře. Projeli jsme bez větších problémů do Chorvatska. Musíme si mazat ruce, ať se nám nespálí od slunka. Teď jsme 15 km od Makarské a jdeme hledat, kde je expedice ITALCHO.

11. srpna 2013 - neděle, 21:39

Vykoupali jsme se na přeplněné pláži v Brele a pokračovali do Makarské. V 18h jsme se nalodili na trajekt na ostrov Brac. Po vyjetí trajektu jsem myslel, že dojedeme do města Bol. Ale cesta byla 15 km do kopce a výšky 450 m nad mořem a pak 10 km sjezd dolů. No krása. Myslím, že jsme hlavní atrakcí pro všechny Čechy, co trochu ví, co je pincek. Všude, kde zastavíme, se nás ptají, jestli jsme tu dojeli nebo ne. Teď jsme v kempu v Bolu a čekáme na druhou část expedice, až dorazí. Ujeto 251 km.

12. srpna 2013 - pondělí, 21:00

Právě před chvílí dorazila expedice ITALCHO do Bolu, kde je celý den čekáme. Po hodině rozhovoru jsme je uvedli do reality a sdělili jim, že je pondělí a ne úterý. Byli trochu popleteni. Dnes cely den odpocinek a koupani.

13. srpna 2013 - úterý - 21:50

Dnes jsem ráno trošku poladil stroj, profouknul hadičku, naleštil plechy a šli jsme ukázat přeplněnou pláž druhé expedici (palačinku za 100 Kč jsem si nedal). Dnes odpoledne malý výlet na konec ostrova. Ujeto 21 km

14. srpna 2013 - středa - 20:46

Dnes ráno jsme psychicky podpořili druhou expedici při opravě jejich strojů a dodali jim nahradní díly. Po vykoupání v moři jsme jeli na výlet na nejvyšší bod ostrova, kde je vysílač a krásný výhled na město Bol a ostrov Hvar. Potom jsme po večeři nakoupili suvenýry a jdeme se připravovat na zítřejší odjezd. Ráno chceme odjet, abychom o víkendu dojeli zpět domů.

15. srpna 2013 - čtvrtek 08:11

Dnes v 8h odjezd z kempu - směr město Supetar, kde bychom se měli dostat na trajekt do Splitu. Právě probíhá poslední nákup studené vody a pak 16km kopec.

15. srpna 2013 - čtvrtek - 23:10

Tak jsme ve 11.30 hod. připluli do přístavu ve Splitu. Pak jsme jeli po pobřeží přes Omis, kde jsme opět sklidili velký úspěch. Všichni se nás ptali, jestli jsme na tom přijeli. Pak jsme překročili hranice v 15.30 hod. Po vyfocení našeho celního odbavení musel Pavel vymazat snímky. Teď spíme v kempu ve městě Jajce v Bosně. Ujeto 281km

16. srpna 2013 - pátek - 21:10

Ráno odjezd z kempu u Plivského jezera kolem 8 hodiny. Druhá expedice ještě balila věci, tak nám dali náskok. Projeli jsme překrásnou přírodou a krásným údolím. To byste měli vidět. Pak jsme překročili hranice a přejeli přes Chorvatsko do Maďarska. Nakoupili jídlo a jeli se podívat do města Heviz, kde je velké termální koupaliště. Tam nás ale nepustili, protože už v 18 hod. zavírali. Tak tedy spíme u města Papa. Jsme unavení. Dnes ujeto úctyhodných 441 km.

17. srpna 2013 - sobota - 17:51

Ráno jsme vyrazili v 8 hodin smět město Papa. Ve městě Gyor jsme se potkali s druhou expedicí. Moc nevěřili svým očím, jak nám to fajn jede, a že už nemají takový náskok směrem domů. Přejezd přes Slovensko bez problémů. Domů do Opavy jsme dorazili kolem 16:30 hod. Děkuji všem za podporu a všem, co po cestě mávali (a bylo jich dost). Dnes ujeto 371 km. Celkem tedy 2 171 km.

fichtl mánie jawa autolakovna Pomp autoškola Sprint lukmoto motoscoot zikado DIRTBIKES